از ابتداي ورود دوربين هاي مداربسته به بازار تا كنون فناوري هاي متعددي به آن ها اضافه گشته است. تمامي اين قابليت ها با هدف ايجاد راحتي و در اختيار گذاشتن ويژگي هاي عملكردي بيشتر براي كاربران ابداع شده اند. قابليت Synchronous Playback يا بازپخش همزمان يكي از آپشن هاي موجود در دستگاه هاي ضبط NVR و DVR است كه به صورت كلي به قابليت دستگاه در پخش تصاوير همزمان اشاره دارد. بواسطه اين قابليت مي توان چندين تصوير را به صورت همزمان مشاهده نمود.

دستگاه هاي ضبط سيستم هاي مداربسته داراي قدرت پردازش محدودي هستند. به همين دليل دستگاه ابتدا مي بايست تصاوير را به صورت جداگانه تجزيه و تحليل نموده و پس از پردازش آنها را نمايش دهد. در نتيجه تعداد تصاويري كه به طور همزمان پخش مي شوند و همچنين كيفيت آنها مستقيما به قدرت پردازش دستگاه ضبط وابسته است.

دستگاه هاي ضبط تا چه تعداد تصوير را به صورت همزمان و با كيفيت خوب نشان مي دهند؟

در گذشته تنها تعداد كمي از دستگاه ضبط امكان پخش همزمان تمامي كانال هاي خود را داشتند. اما با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي در سيستم هاي نظارتي اين دستگاه ها در حال حاضر  مي توانند تا همه كانال هاي خود را به صورت همزمان پخش كنند. با اين حال موضوعي كه از اهميت بيشتري برخوردار است رزولوشن و كيفيت پخش اين تصاوير است.  پخش همزمان 4 تصوير با رزولوشن 1080 تنها در تعداد محدودي از دستگاه ها وجود دارد. و چنانچه مايل به استفاده مدوام از اين قابليت مي باشيد بايد به نكات ذكر شده توجه نمائيد.

قابليت Synchronous Playback در برند دوربين مداربسته هايك ويژن

طبق بررسي هاي صورت گرفته مي توان گفت كه در دوربين مداربسته هايك ويژن تمام دستگاه هاي 16 كانال و كمتر از آن قادرند از تمامي كانال هاي خود براي پخش همزمان استفاده نمايند. لازم به ذكر است كه براي آگاهي از نحوه پخش و نحوه استفاده همزمان از تمامي كانال ها در دستگاه هاي 32 كاناله و يا با تعداد كانال بيشتر مي بايست به كاتالوگ دستگاه مراجعه نمود. زيرا داراي اطلاعات كامل تري از رزولوشن بازپخش تصاوير نيز مي باشد.

  1. پهپاد حفاظتي
  2. حفاظت از مرز ها
  3. حفاظت سايبري در دوربين هاي مداربسته
  4. نكاتي درباره اكسس كنترل
  5. حفاظت پيراموني در مدارس
  6. سيستم اعلام سرقت
  7. دستگاه ذخيره سازي تصاوير در دوربين مداربسته
  8. 8.      حفاظت پيراموني در مقابل حملات تروريستي
  9. ضبط صدا در دوربين مداربسته
اثربخشي دوربين هاي حرارتي هايك ويژن