دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 71
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 19449

با وجود اين كه اقلام با سود حاشيه اي بالا مي توانند وضعيت مالي شركت تان را در حالت سبز نگه دارند، بسياري از آدم ها در فروش اقلام گران قيمت شان به اندازه ي لازم اعتماد به نفس ندارند. فروش تلاش تعاملي است كه با ارائه ي راه حل به مشتري تان، در حل مشكلاتش كمك و وي را خوشحال مي كنيد. براي آن كه در فروش اين گونه اقلام با موفقيت عمل كنيد، بايد روش متفاوتي را امتحان كنيد.

 

اين چند نكته را همواره به خاطر داشته باشيد.

1- با ديد باز به مشتريان بالقوه تان بنگريد.

هرگز مشتريان بالقوه تان را از قلم نيندازيد يا فكر نكنيد آنها هيچ وقت كيف پول شان را در نمي آورند و پولي خرج نمي كنند. حتي خسيس ترين آدم ها هم هرزگاهي براي خودشان پول خرج مي كنند. و فقط به خاطر اين كه يك بار با چنين مشترياني دست وپنجه نرم كرديد، دليل نمي شود در آينده نيز چنين تجربياتي داشته باشيد. مهم نيست چه قدر فكر مي كنيد احتمال فروش يك محصول كم است؛ ولي با وجود اين، هرگز مشتري را با تماس هاي تلفني كلافه نكنيد. اگر با روش مناسبي بتوانيد به هر مشتري بالقوه اي نزديك شويد، حتما مي توانيد فروش پر سودي داشته باشيد.

article_image_one_595.jpg

2- آدم ها براي حل مشكلات شان پول پرداخت مي كنند

حتي كساني كه معمولا از خرج كردن پول متنفر هستند، حاضرند براي حل مشكلات بزرگِ پيشِ روي شان پول زيادي خرج كنند. وظيفه تان اين است كه نيازهاي شان را كشف كنيد و براي شان توضيح دهيد چگونه محصول تان مي تواند به حل مشكل شان كمك كند. آدم ها تمايل دارند جاهايي پول خرج كنند كه براي شان بيش ترين ارزش را داشته باشد، بنابراين خودتان را محدود به توصيف ويژگي هاي بزرگ و عجيب و غريب محصول تان نكنيد. در عوض، در مورد در مورد مزايايي كه محصول يا خدمات تان مي تواند به آنها ارائه كند، صحبت كنيد. براي مثال، اگر فروشنده ي خودرو هستيد، بفهميد چرا مشتري بالقوه در نمايشگاه تان به دنبال خريد يك وسيله ي نقليه ي جديد است. معمولا، يك رويداد خاصي در زندگي مي تواند فكر خريد يك خودروي جديد را به ذهن افراد بيندازد. ممكن است فرزند جديدي در راه داشته باشند. شايد خودروي قديمي شان ديگر در پايان راه زندگي اش است. يا شايد به سرگرمي جديدي مثل جت اسكي مشغول شده اند و نياز به خودرويي دارند كه بتوانند وسيله شان را آخر هفته ها لب دريا ببرند. وقتي دليل نيازشان را به خودروي جديد فهميديد، مي توانيد مدل هايي را به آنها نشان دهيد كه بتوانند به بهترين شكل مشكل شان را حل كنند.

3- با استفاده از موقعيت يابي صحيح، مشتريان را به مسير درست هدايت كنيد

فرض كنيد وارد يك فروشگاه لوازم ورزشي شده ايد و در آن جا سه نوع دستگاه ورزش خانگي را به نمايش گذاشته اند. يكي از آنها ۲۰۰ دلار است. دستگاه محكم و بيضي شكلي است كه براي فعاليت هاي مختلف قابل برنامه ريزي است، چند زنگ و سوت مختلف، يك نمايشگر كاركرد قلب و يك ال سي دي دارد كه مي توان بازي هاي ويدئويي نيز بر روي آن انجام داد. همچنين يك مجموعه لوازم ورزشي فوق العاده سبك نيز به قيمت ۳۰۰ دلار وجود دارد. مورد سوم نيز يك دستگاه با نمايشگر كاركرد قلب، قابليت برنامه ريزي فعاليت، جاي نگه داري كتاب و ظاهرا بسيار محكم با قيمت ، ۸۰۰ دلار است. به احتمال زياد مجذوب گزينه ي سوم خواهيد شد. هميشه اين طور نيست فروشنده بخواهد شما گران قيمت ترين گزينه ها را بخريد. ولي اگر آن فروشنده دستگاه گران قيمتي را به عنوان نخستين پيشنهادش انتخاب كند، گزينه ي ارزان قيمت، منطقي و جذاب تر به چشم مي آيد. مي توانيد همين كار را در كسب وكارتان انجام دهيد؛ پيشنهادهاي ويژه ارائه كنيد و با قيمت هاي ويژه در معرض فروش قرار دهيد.

4- هرگز فراموش نكنيد: مشتريان براي خريدِ بيش تر تشويق كنيد

حتي هنگامي كه يك محصول با قيمت ميان رده مي فروشيد، مي توانيد به راحتي قيمت نهايي را با ارائه ي پيشنهاد تعدادي لوازم و خريدهاي جانبي افزايش دهيد. خريد لوازم جانبي نياز به فكرِ زياد ندارد. محصولات مرتبط نيز مي توانند سودهاي اضافي براي تان همراه داشته باشند. اگر دستگاه كباب پزِ باكيفيت و گران قيمتي را مي فروشيد، يك جعبه ي ابزارِ كباب پز به همراه يك كف گير، انبر، چنگال نگه دارنده ي گوشت و يك سري اقلام ديگر را نيز مي توانيد به راحتي به عنوان لوازم جانبي به فروش برسانيد. سپس، بايد در مورد دستگاه پيتزاپز كه به كباب پز متصل مي شود، همين طور دستگاه گوشت دودي و يك دستگاه درجه ي حرارت نيز شروع به صحبت كنيد. كسي كه دستگاه كباب پز رويايي اش را مي خرد، به راحتي مي تواند در مورد خريد و تجربه ي لوازم و دستگاه هاي مكمل اش نيز متقاعد شود. فروشندگي يك بازيِ خصمانه نيست كه شما يا مشتري بالقوه تان با هم بجنگيد و يكي از شما پيروز شود. بلكه، يك تلاش تعاملي است كه با ارائه ي راه حل به مشتري تان، در حل مشكلات اش كمك و وي را خوشحال مي كنيد. اگر هر فرآيند فروش را از اين زاويه بنگريد، مي توانيد آمار فروش و سودتان را افزايش دهيد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به   طراحي سايت   ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي  را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت  پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد.

 

شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب  طراحي سايت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند. پيام آوا بهترين خدمات  طراحي سايت تهران  را به شما عرضه مي كند. همچنين  طراحي اپليكيشن  موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد. طراحي اپليكيشن موبايل  را با ما تجربه كنيد.

تبليغات درون متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۹:۲۲ ] [ كامبيز ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

دوربين مدار بسته / نصب دوربين مداربسته / دوربين هايك ويژن / دوربين مداربسته تي وي تي / مقالات دوربين مداربسته
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب