?>
بلوک سبک      ترندها      خبر 100      روز 100      اخبار 100      ورزش روز      ترند      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      خرید نهال      برترین ۱۰۰      نوید      *      +      -      *      -      +      دانلود سریال آواتار 2024      1      -      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      +      *      -      -      .      +      خرید ویپ      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
كسب درآمد از طريق طراحي سايت دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته

دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 14
دیروز : 18
افراد آنلاین : 1
همه : 12401

يكي از متداول ترين سوال ها در مورد سايت هاي اينترنتي اين است كه يك وب سايت چگونه مي تواند درآمدزا باشد. پاسخ به اين سوال نياز به بررسي روي انواع وب سايت ها دارد. اينكه چه وب سايتي با چه هدفي راه اندازي مي شود بر نحوه و ميزان درآمد آن موثر است. نخست به بررسي انگيزه هاي راه اندازي وب سايت مي پردازيم و سپس گزينه هاي موجود را به منظور كسب درآمد از طريق اينترنت بررسي مي كنيم.

اصولا وب سايت هاي اينترنتي با انگيزه هاي متفاوت راه اندازي مي شوند. برخي صرفا يك وب سايت جهت قراردادن اطلاعات بيشتر در مورد يك شركت ، حرفه يا مشاغل هستند و صاحبين آنها انگيزه اي براي جذب مشتري توسط وب سايت ندارند. اما گروه ديگري از سايت ها مربوط به مشاغلي مي شوند كه مايلند از طريق اينترنت نيز مشتري جذب كنند. درآمد اين سايت ها در واقع از طريق جذب مشتري براي آن شركت يا حرفه است. سايت اينترنتي براي آنها ابزاري است براي تبليغات خدمات يا محصولاتشان.

در همين حال برخي سايت ها هم معرف خدمات يا محصولات شركت خاصي نيستند و صرفا خودشان در نقش يك محل كسب درآمد ايفاي نقش مي كنند. مثلا سايت هايي كه با انگيزه جذب آگهي و يا حق اشتراك طراحي مي شوند.

سرمايه گذاري در وب سايت اولين قدم هوشمند در ساخت يك كسب و كار سودآور از طريق طراحي سايت است. در حقيقت، شما با اين كار از 45% كسب و كارهايي كه هنوز وب سايت ندارند جلوتر هستيد.
در حال حاضر شما قدم اول را برداشته ايد، قدم بعدي چيست؟
شما تنها كسي نيستيد كه نمي دانيد چطور از سايت خود استفاده كنيد تا كسب و كار خود را سودآور كنيد.
دليل اينكه 45% كسب و كارهاي كوچك هنوز سايتي ندارند اين است كه صاحبان اين كسب و كارها از نقش سايت و نحوه عملكرد و تأثير آن بر روي سودآوري مطلع نيستند.
حقيقت اين است كه راه اندازي سايت كسب و كار كوچك آنقدرها هم سخت و پيچيده نيست. بله قطعا منحني يادگيري دارد كه بايد آن را بگذرانيد و تا ثمره تلاش خود را ببينيد زمان خواهد برد.
با اين حال، با صبر و پشتكار، سايت شما مي تواند به وسيلۀ سودآوري براي كسب و كار شما تبديل شود.
پس قدم بعدي چه كاري است؟

بيشتر بخوانيد: طراحي سايت فروشگاهي

روش هاي كسب درآمد از وب سايت ها

اما مي پردازيم به روش هاي كسب درآمد براي سايت هايي كه صرفا با انگيزه مالي طراحي و راه اندازي مي شوند. همانطور كه قبلا اشاره شد يكي از راه هاي درآمد براي اين وب سايت ها جذب آگهي است. يعني دريافت پول در قبال قراردادن آگهي روي سايت. باز هم مي رسيم به اين نكته كه براي درآمدزايي بايد بازديدكننده داشت. هرچه يك وبسايت معروف تر و پربازديدتر باشد قطعا صاحبين مشاغل يا سايت ها انگيزه بيشتري براي دادن آگهي به آن پيدا مي كنند. هرچه بازديد بيشتر باشد ارزش آگهي بيشتر است . اما بازديدكننده بايد چيز ارزشمندي در يك سايت ببيند كه بخواهد بار ديگر به آن سر بزند و يا اينكه مدت زمان بيشتري را در آن سايت سپري كند كه اين مسئله بر حسب نوع سايت مي تواند متفاوت باشد. مثلا سايت تالار گفتمان فروم ، سايت تبليغاتي مثل سايت هاي تخفيف گروهي (خريد گروهي) ، سايت دانلود و يا با هر نوع سايت ديگر هر يك به نحوي مي توانند براي بازديدكننده ارزشمند باشند.

يكي ديگر از راه هاي درآمدزايي براي اين نوع سايت ها دريافت پول در قبال حق اشتراك است. يعني براي استفاده از خدمات آن وب سايت در بازه هاي زماني خاص و يا حداقل براي يك بار حق عضويت يا حق اشتراك دريافت شود. ارزش مطالب و يا خدمات اين سايت ها بايد درحدي باشد كه بازديدكننده خود را قانع كند كه براي استفاده از آن سايت پولي را پرداخت كند.

در يك نتيجه گيري كلي ، درآمد يك وب سايت مي تواند از راه هاي مختلف كسب شود اما همگي اين راه ها در گرو تعداد بازديد كننده سايت هستند. براي افزايش تعداد بازديد كننده راه هاي مختلفي هست كه از مهمترين آنها بهينه سازي وب سايت مي باشد چنانچه كسي قصد راه اندازي سايت دارد بايد با شركت طراحي سايت  سئو و بهينه سازي مربوط در مورد راه هاي كسب درآمد و همچنين بهترين گزينه ها براي بهينه سازي سايت مشاوره داشته باشد. گرچه بعد از طراحي و راه اندازي سايت هم مي تواند آن را بهينه سازي كرد اما بهتر است اينكار قبل از طراحي سايت انجام شود.

چرا براي كسب درآمد از اينترنت راه اندازي وب سايت ضروري است؟

مهم ترين بخش از ساخت سايت و راه اندازي آن كسب درآمد مي باشد. بعد از اينكه سايت خود را با موفقيت راه اندازي كرديد بايد به اين موضوع بپردازيد كه چگونه سايتي درآمد زا داشته باشيد؟روش هاي زيادي براي كسب درآمد اينترنتي كنيد  وجود دارد.  شما مي توانيد از طريق شبكه هاي اجتماعي همچون اينستاگرام، ليندكدين و تلگرام كسب درآمد كنيد اما چرا طراحي و ساخت وب سايت براي كسب وكار مهم است؟ كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي مطمئنا امكان پذير است اما اين موضوع را نيز بايد در نظر داشته باشيد كه در طول چند سال گذشته شبكه هاي اجتماعي بارها  بارها فيلتر شده اند مخصوصا شبكه اجتماعي تلگرام كه با فيلتر شدن آن ضررهاي بسياري به كاربران وارد شده است. بنابراين نمي توان به شبكه هاي اجتماعي به عنوان روشي قدرتمند براي كسب درآمد اطمينان كرد.هنگامي كه شما براي كسب و كار خود وب سايت و يا فروشگاه راه اندازي كنيد  هيچ وقت  امكان فيلتر وجود نخواهد شد و هميشه مي توانيد از طريق آن كسب درآمد كنيد. علاوه بر اين امكاناتي كه  يك وب سايت براي شما فراهم مي كند بسيار فراتر از شبكه هاي اجتماعي مي باشد. مهم ترين امكاناتي كه يك وب سايت در اختيار شما قرار مي دهد سئو سايت مي باشد كه باعث افزايش بازديد كنندگان وب سايت و افزايش فروش اينترنتي مي شود. اين كار به شما كمك خواهد كرد تا در دنياي اينترنت و كسب و كارهاي آنلاين به خوبي ديده شده و همچنين بتوانيد جايگاه مناسبي را در نتايج موتورهاي جستجو بدست آوريد.

بيشتر بخوانيد:  ساخت وب سايت   طراحي سايت در تهران

چرا وب سايت شما قدرتمندترين ابزار بازاريابي براي كسب و كار شماست؟

برخلاف كسب و كارهاي فيزيكي، سايت شما به صورت 7/24 فعاليت دارد. براي ميليون و حتي شايد ميلياردها كاربري كه هر روز در فضاي اينترنت هستند قابل دسترسي است.
مي توانيد تصور كنيد خرده فروشي داريد كه 24 ساعت 7 روز هفته باز باشد؟ مي توانيد در هر ساعت تراكنش فروش داشته باشيد. افراد حتي در ساعات بسته بودن كسب و كار هم به خريد ادامه داده و هنوز صداي مسيج واريز پول به حساب مي آيد.
اين اتفاق فقط با يك خرده فروشي آنلاين يا فروشگاه تجارت الكترونيك امكان پذير است. مشتريان شما صرفا روي URL يا آدرس اينترنتي وب سايت شما كليك كرده و وارد صفحه اصلي شما مي شوند، با دقت ليست محصولات شما را مي خوانند و بابت خريد خود در مرحله خريد وجه مورد نظر را واريز خواهند كرد.
در عين حال، مي توانيد با پسر خود بيسبال بازي كنيد، تكنوازي پيانو دختر خود را ببينيد، با همسر خود نوشيدني بخوريد يا يك خواب عالي در شب داشته باشيد.
خيلي بيشتر از چيزي كه واقعا هست خوب به نظر مي رسد؟
خب، اينطور نيست!
بسياري از كارآفرينان آنلاين بوده و در حال استفاده از ماحصل موفقيت راه اندازي كسب و كار سودآور اينترنتي هستند.
اين كارآفرينان آنلاين استثناي اين قانون نيستند. هر كسي مي تواند يك وب سايت پويا و فعال داشته باشد كه به كسب و كارشان در كسب درآمد قابل توجه و بسيار سودآور شدن كمك كند.
نكته كليدي اين است كه چطور از قدرت وب سايت خود استفاده كنيد تا فرصت هايي كه مي توان در سطح اينترنت پيدا كرد را به حداكثر ميزان خود برسانيد.

1- مطمئن باشيد كه وب سايت شما ريسپانسيو يا سازگار با موبايل است

قبلا در مورد اهميت داشتن وب سايت سازگار با موبايل يا نسخه موبايلي سايت صحبت كرده ايم كه چقدر ريسپانسيو بودن يك سايت اهميت دارد. در ادامه 4 دليل با ذكر آمار و ارقام بيان مي كنيم كه چرا سايت شما بايد ريسپانسيو باشد:

  • تقريبا بيش از 50% ترافيك جهاني اينترنت از دستگاه هاي موبايل است.
  • نرخ تبديل فروش روي دستگاه هاي موبايل 64% بيشتر است.
  • 40% از مصرف كنندگان سايت هايي كه سازگار با موبايل نباشد را ترك مي كنند
  • صاحب كسب و كار تجارت الكترونيك هستيد؟ 87% مصرف كنندگان براي چك كردن محصولات از دستگاه هاي موبايل استفاده مي كنند.

سايت داشتن، شروع كار است اما تكميل كردن آن در گرو اين است كه مطمئن باشيد موبايل ريسپانسيو است. منظور ما اين است كه سايت شما براي اجرا شدن روي صفحه موبايل، صرف نظر از سايز نمايشگر، نبايد مشكلي داشته باشد.

اگر سايت شما با نسخه موبايلي سازگار نباشد، كسب و كار خود را از دست خواهيد داد. حتي بدتر از اين، اگر سايت سازگار با موبايل نداشته باشيد حتي مي تواند به كسب و كار شما هم آسيب بزند.

تصور كنيد از طريق گوشي هوشمند خود روي يك سايتي كليك مي كنيد و براي خواندن محتوا بايد زوم كرده و به صورت دستي موقعيت صفحه را روي نمايشگر گوشي تنظيم كنيد.

احتمالا در چنين شرايطي از سايت خارج خواهيد شد.

دقيقا اتفاقي است كه اگر وب سايت شما هم ريسپانسيو نباشد، مشتري احتمالي شما انجام خواهد داد.

2- وب سايت خود را بهينه سازي كنيد

ما با سايت هايي مواجه شده ايم كه زيبا هستند. اين سايت ها بسيار خوش طرح بوده و محتواي سايت به خوبي نوشته شده است.

متأسفانه، طبق برنامه تجزيه و تحليل وب سايت، افراد خيلي كمي چنين سايت هايي را مشاهده كرده اند.

چنين سايت هايي ديده نشده اند چون اصولا پيدا نمي شوند و اين سايت ها را نمي توان پيدا كرد چون بهينه سازي نشده اند.

سئو (SEO) يا بهينه سازي موتور جستجو، پروسه استفاده از تكنيك ها و فرايندهايي است كه ديده شدن سايت شما را از طريق سرچ در اينترنت در اينترنت افزايش خواهد داد.

بدون سئو، مهم نيست كه طراحي و ظاهر صفحه اصلي سايت شما به شكلي است كه بايد آن را در موزه لوور پاريس فرانسه گذاشت يا خوانايي محتوا به نحوي است كه انگار لئو تولستوي آن را نوشته است.

بندرت كسي چنين سايتي پيدا خواهد كرد مگر اينكه بهينه سازي كرده باشيد.

به 4 زمينه اشاره مي كنيم كه براي بهينه سازي سايت خود براي سرچ راحت تر بايد به آن توجه داشته باشيد:

  • سرچ كردن در مورد كلمه كليدي – كلمات كليدي، بيشترين كلمات يا عبارات استفاده شده هستند كه وقتي يك نفر آنها را در اينترنت سرچ مي كند. در اختيار داشتن محتوايي از وب سايت كه در آن كلمات كليدي مناسب به كار رفته باشد، براي خزنده هاي (crawler) موتور جستجو، ايندكس كردن صفحه شما راحت تر خواهد كرد.
  • قابليت هدايت سايت – قابليت هدايت سايت نقش اساسي در تجربه كاربري ايفا مي كند كه گوگل در صدر آن است. اگر به دنبال تغيير وب سايت خود هستيد، بايد كار كردن با آن را براي بازديد كننده راحت كنيد. اگر بازديد كننده حس كند كه در يك هزارتو گير افتاده، فورا از آن خارج خواهد شد.
  • تگ هاي متا و عنوان: تگ هاي عنوان و متن، مسئوليت توسعه دهنده وب است. اين موارد توضيحات وب سايت شما هستند كه در كدهاي آن وارد مي گردند. تگ هاي عنوان مشخص مي كنند كه وب سايت شما در چه حوزه اي فعاليت دارد و مي توان آن را در صفحه نتايج گوگل مشاهده كرد. تگ هاي متا در داخل كد، مخفي هستند اما از آنها براي معتبر سازي وب سايت شما استفاده مي شود.

سرعت سايت – با اينكه دانلودِ وب سايت هاي رده بالا در گوگل حدود 8.66 ثانيه طول مي كشد، جستجوهاي اينترنتي كماكان انتظار دانلود سه ثانيه اي يا كمتر دارند. 53% كاربران در صورتي كه دانلود سايت بيشتر از 3  ثانيه طول بكشد وب سايت را ترك مي كنند.

3- روي صفحه اصلي وب سايت كار كنيد

يك دليل مي توان آورد كه صفحه اصلي، مهمترين صفحه وب سايت شماست. چون اين صفحه جايي است كه بازديد كننده پس از كليك روي URL شما وارد آن مي شود.

منظور از داشتن صفحه اصلي سايت كه تأثيرگذار باشد يعني صفحه اصلي كه كارآمد است و نبايد اثرگذاري اوليه آن بيش از 6 ثانيه طول بكشد.

در صورتي كه بازديد كننده سايت هيچ مورد مفيد، مرتبط و جالب توجهي در 6 ثانيه ابتدايي روي سايت شما مشاهده نكند، از آن خارج خواهد شد.

بيشتر بخوانيد: طراحي وب سايت شركتي     طراحي سايت با وردپرس

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۰۵:۱۴ ] [ كامبيز ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

دوربين مدار بسته / نصب دوربين مداربسته / دوربين هايك ويژن / دوربين مداربسته تي وي تي / مقالات دوربين مداربسته
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب