دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 51
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 19429

با وجود اين كه اقلام با سود حاشيه اي بالا مي توانند وضعيت مالي شركت تان را در حالت سبز نگه دارند، بسياري از آدم ها در فروش اقلام گران قيمت شان به اندازه ي لازم اعتماد به نفس ندارند. فروش تلاش تعاملي است كه با ارائه ي راه حل به مشتري تان، در حل مشكلاتش كمك و وي را خوشحال مي كنيد. براي آن كه در فروش اين گونه اقلام با موفقيت عمل كنيد، بايد روش متفاوتي را امتحان كنيد.

 

اين چند نكته را همواره به خاطر داشته باشيد.

1- با ديد باز به مشتريان بالقوه تان بنگريد.

هرگز مشتريان بالقوه تان را از قلم نيندازيد يا فكر نكنيد آنها هيچ وقت كيف پول شان را در نمي آورند و پولي خرج نمي كنند. حتي خسيس ترين آدم ها هم هرزگاهي براي خودشان پول خرج مي كنند. و فقط به خاطر اين كه يك بار با چنين مشترياني دست وپنجه نرم كرديد، دليل نمي شود در آينده نيز چنين تجربياتي داشته باشيد. مهم نيست چه قدر فكر مي كنيد احتمال فروش يك محصول كم است؛ ولي با وجود اين، هرگز مشتري را با تماس هاي تلفني كلافه نكنيد. اگر با روش مناسبي بتوانيد به هر مشتري بالقوه اي نزديك شويد، حتما مي توانيد فروش پر سودي داشته باشيد.

article_image_one_595.jpg

2- آدم ها براي حل مشكلات شان پول پرداخت مي كنند

حتي كساني كه معمولا از خرج كردن پول متنفر هستند، حاضرند براي حل مشكلات بزرگِ پيشِ روي شان پول زيادي خرج كنند. وظيفه تان اين است كه نيازهاي شان را كشف كنيد و براي شان توضيح دهيد چگونه محصول تان مي تواند به حل مشكل شان كمك كند. آدم ها تمايل دارند جاهايي پول خرج كنند كه براي شان بيش ترين ارزش را داشته باشد، بنابراين خودتان را محدود به توصيف ويژگي هاي بزرگ و عجيب و غريب محصول تان نكنيد. در عوض، در مورد در مورد مزايايي كه محصول يا خدمات تان مي تواند به آنها ارائه كند، صحبت كنيد. براي مثال، اگر فروشنده ي خودرو هستيد، بفهميد چرا مشتري بالقوه در نمايشگاه تان به دنبال خريد يك وسيله ي نقليه ي جديد است. معمولا، يك رويداد خاصي در زندگي مي تواند فكر خريد يك خودروي جديد را به ذهن افراد بيندازد. ممكن است فرزند جديدي در راه داشته باشند. شايد خودروي قديمي شان ديگر در پايان راه زندگي اش است. يا شايد به سرگرمي جديدي مثل جت اسكي مشغول شده اند و نياز به خودرويي دارند كه بتوانند وسيله شان را آخر هفته ها لب دريا ببرند. وقتي دليل نيازشان را به خودروي جديد فهميديد، مي توانيد مدل هايي را به آنها نشان دهيد كه بتوانند به بهترين شكل مشكل شان را حل كنند.

3- با استفاده از موقعيت يابي صحيح، مشتريان را به مسير درست هدايت كنيد

فرض كنيد وارد يك فروشگاه لوازم ورزشي شده ايد و در آن جا سه نوع دستگاه ورزش خانگي را به نمايش گذاشته اند. يكي از آنها ۲۰۰ دلار است. دستگاه محكم و بيضي شكلي است كه براي فعاليت هاي مختلف قابل برنامه ريزي است، چند زنگ و سوت مختلف، يك نمايشگر كاركرد قلب و يك ال سي دي دارد كه مي توان بازي هاي ويدئويي نيز بر روي آن انجام داد. همچنين يك مجموعه لوازم ورزشي فوق العاده سبك نيز به قيمت ۳۰۰ دلار وجود دارد. مورد سوم نيز يك دستگاه با نمايشگر كاركرد قلب، قابليت برنامه ريزي فعاليت، جاي نگه داري كتاب و ظاهرا بسيار محكم با قيمت ، ۸۰۰ دلار است. به احتمال زياد مجذوب گزينه ي سوم خواهيد شد. هميشه اين طور نيست فروشنده بخواهد شما گران قيمت ترين گزينه ها را بخريد. ولي اگر آن فروشنده دستگاه گران قيمتي را به عنوان نخستين پيشنهادش انتخاب كند، گزينه ي ارزان قيمت، منطقي و جذاب تر به چشم مي آيد. مي توانيد همين كار را در كسب وكارتان انجام دهيد؛ پيشنهادهاي ويژه ارائه كنيد و با قيمت هاي ويژه در معرض فروش قرار دهيد.

4- هرگز فراموش نكنيد: مشتريان براي خريدِ بيش تر تشويق كنيد

حتي هنگامي كه يك محصول با قيمت ميان رده مي فروشيد، مي توانيد به راحتي قيمت نهايي را با ارائه ي پيشنهاد تعدادي لوازم و خريدهاي جانبي افزايش دهيد. خريد لوازم جانبي نياز به فكرِ زياد ندارد. محصولات مرتبط نيز مي توانند سودهاي اضافي براي تان همراه داشته باشند. اگر دستگاه كباب پزِ باكيفيت و گران قيمتي را مي فروشيد، يك جعبه ي ابزارِ كباب پز به همراه يك كف گير، انبر، چنگال نگه دارنده ي گوشت و يك سري اقلام ديگر را نيز مي توانيد به راحتي به عنوان لوازم جانبي به فروش برسانيد. سپس، بايد در مورد دستگاه پيتزاپز كه به كباب پز متصل مي شود، همين طور دستگاه گوشت دودي و يك دستگاه درجه ي حرارت نيز شروع به صحبت كنيد. كسي كه دستگاه كباب پز رويايي اش را مي خرد، به راحتي مي تواند در مورد خريد و تجربه ي لوازم و دستگاه هاي مكمل اش نيز متقاعد شود. فروشندگي يك بازيِ خصمانه نيست كه شما يا مشتري بالقوه تان با هم بجنگيد و يكي از شما پيروز شود. بلكه، يك تلاش تعاملي است كه با ارائه ي راه حل به مشتري تان، در حل مشكلات اش كمك و وي را خوشحال مي كنيد. اگر هر فرآيند فروش را از اين زاويه بنگريد، مي توانيد آمار فروش و سودتان را افزايش دهيد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به   طراحي سايت   ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي  را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت  پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد.

 

شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب  طراحي سايت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند. پيام آوا بهترين خدمات  طراحي سايت تهران  را به شما عرضه مي كند. همچنين  طراحي اپليكيشن  موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد. طراحي اپليكيشن موبايل  را با ما تجربه كنيد.

تبليغات درون متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۹:۲۲ ] [ كامبيز ]
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۳:۲۴ ] [ كامبيز ]

آموزش ساخت فايل robots.txt و كار با گوگل وبمستر تولز

فايل robots.txt چيست:فايل robots.txt يك فايل متني است كه در وب سايت قرار داده مي شود و به موتورهاي جستجو گفته مي شود كه كدام قسمت هاي وب سايت براي موتورهاي جستجو قابل دسترس است و كدام قسمت هاي وب سايت قابل دسترس نمي باشد.

 فايل robots.txt به معناي اين نيست كه موتورهاي جستجو ملزم به رعايت قوانين موجود در آن هستند برخي اوقات موتورهاي جستجو از اين قوانين پيروي نمي كنند. ولي فايل robots.txt يكي از روشهايي است كه مي توان ورود موتورهاي جستجو به سايت را كنترل نمود.

اين مسئله براي وب سايت ها بسيار مهم است با توجه به اينكه موتورهاي جستجو بارها و بارها به وب سايت مراجعه مي كنند به كدام قسمت هاي سايت دسترسي داشته باشد و به كدام قسمت هاي سايت دسترسي نداشته باشند و در برخي اوقات اطلاعات حساسي در وب سايت ها وجود دارد كه موتورهاي جستجو نبايد به آنها دسترسي داشته باشند كه يكي از روشهاي كنترل دسترسي استفاده از فايل robots.txt است.

ساختار فايل robots.txt
ساختار فايل robots.txt بسيار ساده و در عين حال منعطف پذير است. فايل robots.txt از يكسري user agents و فايلها و دايركتورهاي disallowed تشكيل شده است. در واقع اين فايل بصورت زير است:

User-agent:

Disallow:

با User-agent مي توان خزنده هاي موتورهاي جستجو كه مي توانند به سايت دسترسي داشته باشند  را مشخص نمود.

با Disallow مي توان ليست فايلها يا دايركتوري هايي را كه مي خواهيم موتورهاي جستجو به آنها دسترسي نداشته باشند را مشخص نمود.

برخي نمونه هاي فايل robots.txt
مسدود كردن دسترسي خزنده هاي موتورهاي جستجو به كل محتويات سايت

User-agent: *

Disallow: /
مسدود كردن دسترسي خزنده هاي موتورهاي جستجو به يك دايركتوري مشخص

User-agent: Googlebot

Disallow: /no-google/

مسدود كردن دسترسي خزنده هاي موتورهاي جستجو به يك صفحه مشخص

User-agent: Googlebot

Disallow: /no-google/blocked-page.html

پارامترهاي نقشه سايت

User-agent: *

Disallow:

Sitemap: http://www.example.com/none-standard-location/sitemap.xml

اضافه كردن فايل robots.txt به گوگل وبمستر تولز

جهت اضافه كردن فايل robots.txt به گوگل وبمستر تولز مي توانيد بصورت زير عمل نماييد:

ابتدا توسط اكانت خود وارد گوگل وبمستر تولز شويد و از منوي Crawl روي زير منوي robots.txt Tester كليك نماييد.

در اديتوري كه در سمت راست صفحه نمايش داده مي شود مي توانيد محتواي فايل robots.txt را وارد نماييد و سپس دكمه submit را كليك كنيد.

بعد از ارسال شدن محتواي فايل robots.txt به گوگل وب مستر تولز بعد از چند دقيقه محتواي بروزرساني شده نمايش داده خواهد شد.

تست آدرس هاي محدود شده در فايل robots.txt

جهت تست كردن اينكه كدام فايل ها يا دايركتوري ها در فايل robots.txt محدود شده است مي توانيد توسط تست كننده گوگل وبمستر كه در شكل زير نمايش داده شده است استفاده نماييد:

 

منبع : سئو كار

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۵:۲۶ ] [ كامبيز ]

چرا ايندكس شدن اهميت دارد

اولين چيزي كه بايد بررسي كنيم ايندكس شدن سايت شما در موتور جستجو است. براي بررسي اين موضوع به گوگل رفته‬ و واژه ‘:site’ را نوشته‬ و در مقابل آن نام دامنه‫ را بدون هرگونه اسپيسي را وارد كنيد.‬ به اين صورت‬ site: domain name‬ .براي نمونه site:http://www.dotech.ir را نوشته و Enter را بزنيد.‬

اولين چيزي كه بايد بررسي كنيم ايندكس شدن سايت شما در موتور جستجو است. براي بررسي اين موضوع به گوگل رفته‬ و واژه ‘:site’ را نوشته‬ و در مقابل آن نام دامنه‫ را بدون هرگونه اسپيسي را وارد كنيد.‬ به اين صورت‬ site: domain name‬ .براي نمونه site:http://www.dotech.ir‬ را نوشته و Enter را بزنيد.‬ به اين صورت گوگل ليستي از‬ صفحات ايندكس شده در آن سايت مشخص را نشانتان ميدهد.‬ به اين صفحات نگاه كنيد و تعداد‬ صفحاتي كه گوگل ايندكس كرده است را ببينيد.‬ در اين مورد ما ميبينيم كه‬ گوگل 1850 صفحه ايندكس شده را دارد.‬ آگاهي در اين مورد خوب است‬ چون هدفي را به شما ميدهد‬. اگر شما صدها صفحه در سايتتان‬ داريد و گوگل تنها ۵ تاي آن ‫را ايندكس كرده است‬ مطمئنانه مشكلي وجود دارد. اگر گوگل به سختي ميتواند تمامي صفحات را بدست آورد‬ يا اينكه شما لينكهايي در سايت داريد كه‬ به نظر گوگل ارزش ايندكس شدن را ندارد‬ هر صفحه در زير ليست شده است‬. اولين خط، لينكي است كه در‬ تگ عنوان صفحه قرار دارد‬ متن زير هميشه از تگ متاي توضيح نميباشد‬.‬ در واقع من هميشه از‬ :site استفاده ميكنم‬. گرامر جستجو روشي براي پيدا كردن‬ صفحات ايندكس شده مي باشد ولي‬ از آن ميتوانيد براي بررسي‬ سريع وضعيت تگهاي توضيح و عنوان استفاده نماييد‬. در زير آن شما آدرس صفحه را‫ ميبينيد و شما همچنين‬ لينك كش شده ي كوچكي نيز پيدا ميكنيد.‬ براي مشاهده ي صفحه بر آن‬ لينك كليك كنيد تا گوگل كش شود و ذخيره گردد‬. كش يك صفحه ي ذخيره شده‬ است كه كپي از صفحه ميباشد كه‬ مانند آخرين پيمايش گوگل در صفحه است.‬ همانطور كه ميبينيد در اين قسمت مي توانيد ببينيد كه تاريخ‬ و زمان دريافت صفحه توسط گوگل وجود دارد.‬ كش گوگل براي ديدن ظاهر قبلي‬ صفحه ميتواند خيلي مفيد باشد.‬ من با استفاده از همين قابليت كش گوگل، توانستم‬ اطلاعات مراجعه كنندگان بسياري را بازيابي كنم‬.

ايندكس شدن در ياهو و بينگ
اين گرامر در بينگ نيز كار ميكند.‬ چون ياهو اطلاعاتش را از بينگ دريافت مي كند،‬ بنابراين هر چيزي كه در بينگ‬ ميبينيد در ياهو نيز ميبينيد.‬ همچنان اگر ميخواهيد آن را در ‫ياهو ببينيد توجه داشته‬ باشيد كه گرامر ياهو‬ كار ميكند ولي حداقل نه در ‫باكس اصلي‬ جستجو Yahoo.com.‬ براي استفاده از آن بايد به صفحه‬ Yahoo site explorer برويد‬ كه در آدرس siteexplorer.search.yahoo.com‬ قرار دارد يا اينكه‬ site:domain name را در‬ صفحه اصلي ياهو جستجو كنيد.‬ به اين صورت Site Explorer‬ لود ميشود كه ميگويد نتوانسته نتيجه اي پيدا كند. :‬site را اضافه كنيد‬ و دوباره امتحان كنيد تا نتايج را بدست آوريد.‬ اگر سايتتان را در نتايچ جستجو پيدا نكرديد چطور؟‬ اول گرامر را بررسي كنيد، آيا به درستي‬ نام دامين را نوشته ايد؟‬ توجه داشته باشيد كه هيچ اسپيسي نگذاريد. اگر به درستي آن را تايپ‫ كرده و همچنان پيدايش‬ نكرده ايد بايد چه كار كرد؟‬ احتمالش وجود دارد كه فايل ‬ robots.txt مشكل داشته باشيد كه موجب جلوگيري از ايندكس شدن سايتتان ميگردد‬. اشتباه نوشتاري كوچكي ميتواند سايت شما را نابود كند. robots.txt فايلي در‬ ريشه‌ي وب سايت است كه راهنمايي براي‬ روبوتهاي وب همچون عنكبوتهاي موتور جستجو است‬. اين ‫متن به عنكبوتها ميگويد كه وارد‬ دايركتوري cgi-bin نشوند‬ و يا به روبوتها ميگويد كه ميتوانند‬ كل سايت را ايندكس نمايند‬ همچنين ميتوانند به موتور جستجو بگويند كه سايت را ايندكس نكنند‬ بنابراين يك تغيير كوچك ميتواند سايت‬ شما را از موتور جستجو خارج كند‬ البته به ندرت اتفاق مي افتد‬ ولي من قبلا با چنين مواردي مواجه شده ام‬. اكثر اوقات مشكل از جاي ديگري است به عنوان مثال‬ ممكن است سايت به صورت ساختار بندي شده باشد كه‬ موتور جستجو نميتواند بين صفحات حركت نمايد‬ در چنين موارد حداقل صفحه ي‬ خانگي توسط گوگل ايندكس ميشود‬ گاها لينكهاي اشاره كننده به سايت‬ شما از وب سايتهاي ديگر خيلي اندك است‬ به اين صورت موتور جستجو به‬ سايت شما اشاره نميكند يا‬ آن را بي اهميت در نظر ميگيرد‬.

 

منبع : فست سئو

تبليغات ميان متني 

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران ، طراحي سايت فروشگاهي و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است. طراحي وب سايت يكي از ضرورت هاي انكار نشدني براي رشد كسب و كارها به حساب مي آيد. همچنين بعد از اتمام پروژه طراحي سايت شما به خدمات سئو و تبليغ گوگل نياز خواهيد داشت. همچنين طراحي اپليكيشن موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد. طراحي اپليكيشن موبايل را با ما تجربه كنيد.

ما متخصص بهبود سئو سايت هستيمبهبود سئو سايت در كمترين زمان ممكن با پيام آوا پردازش.  همچنين طراحي سايت حرفه اي در تمام كسب و كارها را به ما بسپاريد

تبليغات ميان متني 

پا نوشت 

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد ، طراحي سايت كرمان ، طراحي سايت تبريز ، طراحي سايت اراك


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۴:۱۶ ] [ كامبيز ]

بيش از نيمي از جستجو هاي گوگل در موبايل اتفاق مي افتد

اوايل امسال گوگل براي اولين بار اعلام كرد كرد كه فعاليت هاي جستجو هاي گوگل در موبايل بيشتر از كامپيوتر ها ديده شده است. اين نتايج آزمايش شده براي ده كشور بوده است از جمله ايالت متحده آمريكا اما امروزه گوگل اعلام كرده است كه اين مورد در سر تا سر جهان مي باشد.

اوايل امسال گوگل براي اولين بار اعلام كرد كرد كه فعاليت هاي جستجو هاي گوگل در موبايل بيشتر از كامپيوتر ها ديده شده است. اين نتايج آزمايش شده براي ده كشور بوده است از جمله ايالت متحده آمريكا اما امروزه گوگل اعلام كرده است كه اين مورد در سر تا سر جهان مي باشد.
ماه مي گذشته بود كه گوگل اعلام كرد كه در آمريكا، ژاپن و كشور هاي ديگر كه نام نبرده اند جستجو در موبايل ها بيشتر از كامپيوتر ها مي باشد. معاون ارشد رئيس جستجوي گوگل، آميت سينگال، در اين باره توضيحاتي داده است. ممكن است كه در بعضي از كشور ها همچنان جستجو در رايانه بيشتر از موبايل باشد اما اين مهم است كه اين به آن معنا نيست كه تعداد جستجو در رايانه ها كم شده باشد بلكه به اين معناست كه جستجو در موبايل ها روند رو به رشدي داشته است.
ماه گذشته ما اعلام كرديم كه با توجه به رشد اپليكيشن هاي موبايل همچنان جستجو ها به قوت خود باقي مانده اند. سينگال افزود كه گوگل در حال حاضر بيش از 100 بيليون لينك موجود در اپليكيشن ها را ايندكس كرده است. اين بدان معناست كه زماني كه مردم در نتايج جستجوي گوگل هستند گوگل تشخيص مي دهد كه كاربران اپليكيشن خاصي را بر روي موبايل خود نصب كرده اند و بلافاصله آنها را از داخل نتايج به داخل اپليكيشن منتقل مي كند.

پا نوشت 

طراحي سايت پزشكي ، طراحي سايت بيمه ، طراحي سايت گردشگري ، طراحي سايت آموزشي ، طراحي سايت هتل ، طراحي سايت املاك ، طراحي سايت پوشاك ،  طراحي سايت خودرو

پا نوشت:

بررسي مفهوم سئو تكنيكال : براي فهم دقيق تر اين موضوع  پيشنهاد مي كنم مقاله سئو تكنيكال چيست را مطالعه كنيد 

طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد ، طراحي سايت كرمان  ، طراحي سايت تبريز ، طراحي سايت اراك 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۳:۲۷ ] [ كامبيز ]

ترفندهايي كه مشاهده ويدئو در يوتيوب را ساده‌تر مي‌كنند

يوتيوب به عنوان محبوب‌ترين سرويس اشتراك‌گذاري ويدئو هر روز ميزبان ميليون‌ها كاربر از سراسر جهان است. احتمالا بسياري از اين كاربران اطلاعي از ويژگي‌هاي مخفي اين سرويس ندارند. در ادامه با برخي ويژگي‌هاي كاربردي يوتيوب آشنا خواهيد شد كه كار با اين سرويس را براي شما راحت‌تر از قبل خواهند كرد.

ترفندهاي مختلفي در استفاده از يوتيوب وجود دارد كه كاربران زيادي از وجود آن‌ها آگاه نيستند. اين ترفندها هم براي ويدئو‌هايي كه در خود يوتيوب مشاهده مي‌كنيد و هم براي ويدئوهاي امبد شده در سايت‌هاي ديگر كاربرد دارند. برخي از كليدهاي ميانبر و نكات، كار شما را براي مشاهده ويدئو در يوتيوب ساده مي‌كنند:

از كليد K براي توقف نمايش ويدئو استفاده كنيد: بسياري از كاربران از كليد اسپيس‌بار براي توقف پخش ويدئو استفاده مي كنند اما اين كليد گاهي اوقات صفحه مرورگر شما را به سمت پايين اسكرول خواهد كرد. بهتر است براي توقف پخش يك ويدئو در يوتيوب از كليد K استفاده كنيد.

از كليد M براي براي قطع كردن صداي ويدئو استفاده كنيد: براي قطع صداي ويدئو، نيازي نيست به دنبال نشان اسپيكر در صفحه‌ي پخش ويدئو بگرديد. با فشار دادن كليد M از روي كيبورد به راحتي صداي ويدئو را قطع كنيد.

از كليد F براي تمام صفحه كردن ويدئو استفاده كنيد: معمولا افراد براي تمام صفحه كردن ويدئو دو بار روي ويدئو كليك مي‌كنند يا از  پنل نمايش ويدئو براي اين كار استفاده مي‌كنند. ساده‌ترين راه براي تمام صفحه كردن ويدئو در يوتيوب استفاده از كليد F كيبورد است.

كليد J ويدئو را 10 ثانيه به عقب بر مي‌گرداند: همانطور كه گفته شد از كليد K براي توقف و پخش ويدئو استفاده مي‌شود، كليدهاي كناري آن نيز براي كنترل پخش ويدئو استفاده مي‌شوند. به وسيله كليد J مي‌توانيد ويدئو را 10 ثانيه به عقب برگردانيد.

از كليدهاي جهت براي جلو و عقب بردن ويدئو استفاده كنيد: اگر استفاده از J براي شما مناسب نيست و فقط مي خواهيد 5 ثانيه به عقب باز گرديد از كليد جهت چپ استفاده كنيد. براي جلو بردن ويدئو به اندازه 5 ثانيه بهتر است از كليد جهت راست استفاده كنيد.

كليد L ويدئو را 10 ثانيه جلو مي‌برد: خوشبختانه كليدهاي كاربردي براي كنترل ويدئو براي راحتي بيشتر كنار يكديگر قرار گرفته‌اند. از كليد L براي جلو بردن 10 ثانيه‌اي ويدئو استفاده كنيد.

نمايش مجدد ويدئو: براي نمايش مجدد ويدئو كافي است كليد صفر(0) را روي كيبورد فشار دهيد.

از كليدهاي 1 تا 9 براي جابجايي در ويدئو استفاده كنيد: ويدئوهايي كه شما در يوتيوب مشاهده مي‌كنيد از ۹ قسمت مساوي تشكيل شده‌اند. صرف‌نظر از زمان ويدئو، براي جابجايي در آن مي‌توانيد از كليدهاي 1 تا 9 كيبوردتان استفاده كنيد. اين روش بهترين و ساده‌ترين راه براي حركت در قسمت‌هاي مختلف يك ويدئو محسوب مي‌شود.

از ويدئوها در يوتيوب فايل GIF بسازيد: فايل‌هاي GIF معمولا فايل‌هاي تصويري كوچكي هستند كه به راحتي در هر كامپيوتري مي‌توان آن‌ها را نمايش داد. براي تبديل يك ويدئو در يوتيوب به اين نوع فايل‌ها كافي است در URL ويدئوي موردنظر كلمه "GIF" را قبل "youtube.com" اضافه كنيد يعني در URL شما بايد عبارت "gifyoutube.com" نوشته شود. با انجام اين كار صفحه‌اي براي شما باز خواهد شد كه در آن مي‌توانيد فايل GIF موردنظر خود را بسازيد. شما مي‌توانيد زمان شروع و توقف فايل GIF را تعيين كنيد و به راحتي آن را به اشتراك‌ بگذاريد.

 

منبع : زوميت

 

  1. سئو
  2. طراحي وب سايت
  3. طراحي سايت شركتي
  4. طراحي سايت فروشگاهي
  5. طراحي سايت تهران
  6. طراحي سايت
  7. سئو سايت
  8. سئو
  9. طراحي وب سايت

10.  طراحي سايت شركتي

11.  طراحي سايت فروشگاهي

12.  طراحي سايت تهران

13.  طراحي سايت

14.  سئو سايت

15.  سئو


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۲:۳۴ ] [ كامبيز ]

افزايش سرعت اينترنت با چند كليك

سرعت اينترنت يكي از عوامل رضايت كاربر از وبگردي محسوب مي‌شود. با اينكه سرعت اينترنت در بيشتر مواقع از طرف سرويس‌دهنده تعيين مي‌شود، اما كاربر نيز مي‌تواند به كمك ترفندهايي سرعت اينترنت خود را تا ۲۰٪ افزايش دهد.

سرعت اينترنت يكي از عوامل رضايت كاربر از وبگردي محسوب مي‌شود. با اينكه سرعت اينترنت در بيشتر مواقع از طرف سرويس‌دهنده تعيين مي‌شود، اما كاربر نيز مي‌تواند به كمك ترفندهايي سرعت اينترنت خود را تا ۲۰٪ افزايش دهد.

مايكروسافت نزديك به ۲۰٪ از پهناي باند اينترنت كاربر را براي فعاليت‌هايي مانند بروز رساني ويندوز رزرو كرده است. شما مي‌توانيد اين ۲۰٪ را به پهناي باند خود بازگردانيد. براي اين كار كافي است مراحل زير را دنبال كنيد:

  • گام نخست: بر روي استارت كليك كرده و Run را اجرا نماييد.
  • گام دوم: در پنجره Run، عبارت gpedit.msc را تايپ نموده و كليد اينتر را بفشاريد. با اين دستور، پنجره ويرايش پاليسي‌هاي ويندوز باز خواهد شد.
  • گام سوم: در پنجره پاليسي، مسير زير را دنبال كنيد:
Local Computer Policy > Computer Configuration > Administrative Templates
  • گام چهارم: در اين بخش، Network را انتخاب نموده و سپس بر روي QOS Packet Scheduler كليك كنيد.
  • گام پنجم: حالا بايد بر روي گزينه Limit Reservable Bandwidth دابل‌كليك كنيد.
  • گام ششم: با باز شدن پنجره، مشاهده مي‌كنيد كه عبارت پيكربندي نشده (Not Configured) درج شده است. اما حقيقت اين است كه در تب Explain، به صورت پيش‌فرض Packet Scheduler نزديك به ۲۰٪ از پهناي‌باند را محدود كرده است.
  • گام هفتم: براي باز گرداندن ۲۰٪، ابتدا بايد Reservable Bandwidth را در حالت Enabled قرار دهيد و سپس مقدار آن را برابر صفر كنيد. اين كار باعث مي‌شود، ويندوز پهناي باندي براي خود رزرو نكند.

تمام! حالا شما پهناي باند رزرو شده ويندوز را به پهناي باند وبگردي خود اضافه نموده‌ايد.

 

منبع : زوميت

 

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند. پيام آوا بهترين خدمات طراحي سايت تهران را به شما عرضه مي كند. همچنين طراحي اپليكيشن موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد. طراحي اپليكيشن موبايل را با ما تجربه كنيد.

ما متخصص بهبود سئو سايت هستيم. بهبود سئو سايت در كمترين زمان ممكن با پيام آوا پردازش. همچنين طراحي سايت حرفه اي در تمام كسب و كارها را به ما بسپاريد

تبليغات درون متني 

پا نوشت 

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۴۹:۵۰ ] [ كامبيز ]

طراحي سايت املاك ، تصور اينكه در كمترين زمان ممكن خانه يا مغازه مورد نظرتان را براي اجاره يا خريد بدست آوريد، خوشحال مي كند؟و يا تصور اينكه شما بعنوان صاحب ملك، بتوانيد در اسرع وقت مشتري براي ملك خود پيدا نماييد، خرسند مي نمايد؟ ما اين تصور را به واقعيت تبديل ساخته ايم با :

طراحي سايت املاك

طراحي سايت مشاوره املاك و يا طراحي سايت املاك از جنبه هاي مختلف مزايا و سودمندي هاي بيشماري دارد كه در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد. قبل از هر چيز توجه به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن امروزي نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر پيش از هر چيز ابتدا شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد.

ضرورت طراحي سايت املاك

چه بسيارند افرادي كه در پي يافتن مكان مناسبي براي رهن و اجاره و يا خريد ملك، وقت و انرژي زيادي را براي جستجوهاي حضوري تلف مي نمايند و بعد از هفته ها آمد و رفت شايد بتوانند گزينه مطلوب و مورد نظر خود را پيدا كنند. با پيشرفت تكنولوژي هاي مبتني بر وب و افزايش استفاده از فضاي مجازي و دسترسي راحت عموم مردم به اينترنت، شيوه هاي سنتي بنگاه داري و مشاوره ملكي ديگر امري پيش پا افتاده به نظر مي رسد! چرا كه شيوه هاي نوين و راهكارهاي جديد تحت وب، امكانات زياد و فوايد متعددي را پيش پاي مستاجران، صاحبان ملك و مشاوران املاك قرار داده است.

طراحي سايت املاك مزاياي طراحي سايت آژانس مسكن

طراحي سايت املاك به نيازهاي مختلف افراد در زمينه املاك و مستغلات پاسخگوست. سريع ترين راه براي پيدا كردن خانه يا مغازه مورد نظر براي خريد، رهن يا اجاره؛ جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه و انرژي؛ امكان مشاهده و بررسي و مقايسه تمامي موارد مربوط به رهن و اجاره يا فروش واحدهاي تجاري، مسكوني و … از دستاوردهاي طراحي وب سايت املاك است.

همينگونه مزاياي ذيل نيز از فوايد طراحي سايت بنگاه املاك است:

  • درج و انتشار آگهي هاي مربوط به املاك و مستغلات در جرايد و نشريات چاپي كاغذي هزينه هاي زيادي داشته و از عمر خيلي كوتاهي برخوردارند. ولي انعكاس همين آگهي ها و تبليغات در وب سايت املاك علاوه بر اينكه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزي در دسترس همگان است، هزينه هاي خيلي پايين و گاه رايگان دارند.
  • فرصت و امكان و فضاي كافي براي شرح اطلاعات مبسوط در مورد هركدام از ملك ها و ويژگي ها و محاسن هر ملك جهت ارايه به كاربران وجود دارد.

سرويس ها و خدمات طراحي وب سايت املاك

از بارزترين سرويس ها و امكاناتي كه طراحي سايت توسط شركت طراحي سايت پيام آوا در اختيار كاربران و مشاوران ملكي قرار مي دهد مي توان موارد ذيل را نام برد:

در اين بخش سوابق فعاليت بنگاه املاك بطور مشروح بيان مي گردد.

1- طراحي بخش رزرو

براي تعيين وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه يا براي مشاوره اين بخش طراحي و پياده سازي مي گردد.

2 – طراحي صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاك يا تعاوني مسكن در اين صفحه قرار داده مي شود.

3 – طراحي صفحه اخبار و مقالات

مطالبي در زمينه نحوه انتخاب ملك، قوانين مربوط به قراردادها و معاملات ملكي، مزايده و اطلاعيه ها در اين صفحه ذكر شده و در بازه هاي زماني معين بروز رساني مي گردد.

4 – ايجاد دسته بندي

ملك هاي مورد عرضه در سايت بر مبناي : رهن – خريد – فروش – اجاره – مشاركت در ساخت و ساز و يا بر اساس نوع ملك مانند : تجاري – زمين – اداري – كلنگي – آپارتمان – ويلا – واحد مسكوني شخصي – انباري – سوئيت و … طبقه بندي شده اند.

5 – طراحي صفحه توضيحات و عكس ملك

شرح مبسوط مربوط به هر ملك همراه با عكس آن از نماي بيروني و داخلي و فضاهاي قسمت هاي مختلف ساختمان در اين صفحه پياده سازي مي گردد. مواردي از قبيل: نوع ملك – آدرس ملك – نوع معامله – زير بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امكانات رفاهي مثل: درب اتوماتيك، آسانسور، حصاركشي، ديوارپوش، پاركت، پرده، كابينت، كركره و .. وضعيت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعيت ثبتي ملك و … در توضيحات مندرج مي گردد.

6 – طراحي صفحه جستجو

اين قسمت از جمله مهمترين و كارآمدترين بخش هاي طراحي وب سايت املاك است كه كاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسكوني شخصي و … ) و انتخاب محدوده يا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بين گزينه هاي رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسي يافته و مشاهده مي نمايد.

همچنين امكان جستجوي پيشرفته كه داراي فيلدهاي بيشتري است و براساس فاكتورهاي ديگر مانند متراژ، قيمت و …. طراحي شده است نيز وجود دارد.

7 – طراحي بخش نقشه

پس از جستجو و يافتن هر ملكي كه مورد نظرتان است مي توانيد محدوده جغرافيايي آن را بر روي نقشه مشاهده كنيد.

8 – طراحي صفحه پيشنهاد ويژه

در اين صفحه املاكي كه با شرايط خوب و استثتنائي و يا با قيمت پايين تر نسبت به قيمت اصلي جهت فروش يا رهن قرار گرفته اند به نمايش در مي آيد.

9 – طراحي بخش هاي تبليغات

صاحبان ملك با پرداخت مبالغي به مدير سايت، آگهي ملك و ساختمان آنها بصورت برجسته و ويژه در قالب هاي خاص تبليغاتي در صفحه اول سايت يا ديگر قسمت هاي مختلف وب سايت به نمايش گزاشته مي شود.

10- طراحي صفحه محاسبات

در اين قسمت محاسبه و برآورد مواردي همچون وام ملك بصورت آنلاين فراهم شده است.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 

طراحي سايت املاكطراحي وب سايت  املاك با پيام آوا

شركت  پيام آوا با توجه به خواسته هاي بنگاه داران املاك، سايتي حرفه اي و در خور فعاليت آنها احرا و پياده سازي مي نمايد. ايجاد محيط مديريت ساده و آسان كه مدير سايت بتواند اطلاعات موجود بر روي سايت را ويرايش كند و يا موارد جديدي را به وب سايت خود اضافه نمايد، همچنين بهينه سازي سايت بر اساس پارامترهاي موتورهاي جستجو مانند گوگل، از نكات برجسته در طراحي وب سايت تعاوني مسكن يا طراحي وب سايت مشاوران املاك است تا آنها بتوانند با ارايه خدمات سريع تر به موجران و صاحبان ملك بر رونق معاملاتشان بيفزايند.

همچنين پياده سازي و اجراي پنل مديريت به زباه فارسي و با كاربري آسان بريا مدير سايت به منظور بروزرساني و  افزودن محتوا و محصولات جديد به سايت،  طراحي واكنشگرا و ريسپانسيو و بكار گيري تكنولوژي هاي مانند لاراول در طراحي سايت حرفه اي توسط پيام آوا انجام گرديه و ارايه خدمات  سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو از ديگر سرويس هاي پيام آوا است.

پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل  را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۳۱:۱۰ ] [ كامبيز ]

 

اگر به اطراف خود دقت كنيد مي بينيد كه درآمد يك نفر به مراتب بيشتر از فردي ديگر است يا دو نفر در چند سال اخير داراي درآمد يكسان بودند اما الان از سطح زندگي كاملاً متفاوتي برخوردار هستند. دليل آن داشتن هوش مالي متفاوت است. غير ممكن است فردي در حوزه هاي مالي هيچ مسئله اي نداشته باشد؛ اما نوع مسائل با هم متفاوت است.

 

مي توان گفت مسئله افراد فقير نداشتن پول كافي و هزينه هاي زياد است، از طرف ديگر مسئله افراد ثروتمند داشتن پول زياد و نياز به برنامه ريزي براي حفظ ثروت و افزايش آن است. شما كدام نوع مسئله را مي خواهيد؟! با توجه به توضيحات بالا متوجه مي شويم كه همه ي ما به صورت مستمر در حال حل كردن مسائلمان هستيم. چيزي كه به ما خيلي كمك مي كند بتوانيم بهتر از پس آن ها بربياييم، ميزان هوش مالي ما است. به عبارت ديگر هر فردي داراي هوش مالي است كه اين هوش بخشي از كل هوش ما را تشكيل مي دهد و براي حل مسائل مالي مورد استفاده قرار مي گيرد. رابرت كيوساكي مدرس بزرگ سرمايه گذاري و موفقيت مالي معتقد است 5 معيار براي مقايسه هوش مالي افراد وجود دارد. در اين مقاله قصد داريم اين 5 معيار را با هم بررسي كنيم.

معيار اول: بيشتر پول درآوردن

اولين معيار براي مقايسه هوش مالي 2 نفر ميزان درآمدي است كه آن ها كسب مي كنند. بديهي است كسي كه درآمد ماهيانه 10 ميليون تومان دارد از كسي كه درآمد ماهيانه 5 ميليون تومان دارد از هوش مالي بيشتري برخوردار است. از اين معيار مشخص مي شود كه هوش ذهني از هوش مالي جدا است؛زيرا ممكن است همه ي نمرات يك نفر در دانشگاه بالاي 17 باشد اما درآمدش در محيط كار خيلي كمتر از فردي باشد كه حتي سواد هم ندارد؛اما راه حل افزايش اين معيار هوش مالي چيست؟ به عبارت ديگر چگونه مي توان بيشتر پول درآورد؟ ما همه با هم تفاوت داريم و استعدادها و توانايي هاي خاص خود را داريم. اولين گام براي افزايش معيار شماره يك اين است كه تشخيص دهيدبهترين راه بيشتر پول درآوردن براي شما چه راهي است. به عبارت ديگر همه ي ما هدف ثروتمند شدن را داريم اما براي تشخيص روند و مسير صحيح رسيدن به هدف زمان و انرژي نمي گذاريم؛ درحالي كه راه رسيدن به هدف از خود هدف مهم تر است.

article_image_one_427.jpg

معيار دوم: محافظت از پول خود

به نظر شما هوش مالي كدام يك از 2 فرد زير بالاتر است؟

  • فردي با درآمد ساليانه 100 ميليون تومان و ماليات پرداختي 25 ميليون تومان
  • فردي با درآمد ساليانه 50 ميليون تومان و ماليات پرداختي 10 ميليون تومان

اگر دقت كنيد مي بينيد كه نفر اول ساليانه 25% از درامد خود را ماليات مي دهد درحالي كه نفر دوم 20% از درآمد خود را بابت ماليات به دولت مي پردازد. معيار دوم مقايسه هوش مالي، محافظت از پول خود است. پولي كه ما كسب مي كنيم بايد صرف شود اما اينكه چگونه و در كجا صرف گردد بحث بسيار مهمي است كه به معيار دوم هوش مالي برمي گردد. اين معيار درصد درآمدي را اندازه مي گيرد كه يك شخص در مصرف كردن پول خود از دست غارتگران مالي حفظ مي كند. در مثال بالا ديديم كه نفر اول 75% از پول خود را حفظ مي كنددرحالي كه نفر دوم 80% از درآمدش را حفظ كرده است لذا داراي معيار دوم بالاتري است.

معيار سوم: بودجه بندي پول خود

بودجه بندي پول نيازمند هوش بسيار بالايي است. بودجه بندي هنر پيش بيني هزينه و درآمدتان و تخصيص درآمدها به هزينه ها به صورت بهينه است. يك بودجه بندي زماني خوب است كه در پايان ماه مبلغي باقي بماند و به روش هاي مختلف سرمايه گذاري گردد. درنتيجه فردي كه ماهي 10 ميليون تومان درآمد داشته و 9 ميليون تومان آن را خرج مي كند داراي هوش مالي كمتري است نسبت به فردي كه ماهي 8 ميليون تومان درآمد دارد و 6 ميليون تومان آن را خرج مي كند. در شماره هاي قبلي راجع به اهميت سرمايه گذاري و افزايش ثروت صحبت كرده ايم. پيش نياز ثروتمند شدن ذخيره كردن مبلغي پول و سرمايه گذاري آن به صورت مداوم است و اين كار بدون امر بودجه بندي بسيار مشكل است.

معيار چهارم: تقويت پول خود

پس ازآنكه شخصي مبلغ مازاد بودجه خود را ذخيره مي كند، چالش مالي بعدي عبارت است از تقويت اين مبلغ. تقويت پول در بيان ساده عبارت است از اينكه از منابع و پول كمتر، كار بيشتري بكشيم. ما مي دانيم كه با تورم موجود، پس انداز كردن هيچ كمكي به ثروتمند شدن ما نمي كند. لذا بايد پول ذخيره شده را تقويت كرد تا حداقل با نرخ تورم زياد شود و ارزش آن در بلندمدت حفظ گردد. معمولاً راهي كه اكثر مردم بلد هستند باز كردن يك حساب سپرده بانكي است. بهتر است بگويم ساده ترين راه، باز كردن يك حساب سپرده است. به همين دليل سودي كه شما از اين طريق كسب مي كنيد راضي كننده نيست، اما متأسفانه ما به خودمان زحمت اين را نمي دهيم كه راه هاي بهتر را ياد بگيريم. هوش مالي شماره 4 يا معيار چهارم در ازاي سرمايه گذاري سنجيده مي شود. براي مثال كسي كه از پول ذخيره شده اش در سال 40% سود مي كند معيار 4 بيشتري دارد نسبت به كسي كه از پولش 30% ساليانه سود مي كند.

معيار پنجم: بهبود بخشيدن اطلاعات مالي خود

بزرگي مي گويد: «پيش از آنكه بدوي، مي بايست راه رفتن را بياموزي» اين مسئله در مورد هوش مالي هم صحت دارد. پيش از آنكه مردم بتوانند بياموزند كه چگونه سودهايي فوق العاده بالا براي پولشان به دست آورند، مي بايست ياد بگيرند كه راه بروند؛ يعني مقدمات و اصول هوش مالي را بياموزند. يكي از دلايلي كه بسياري از مردم با هوش مالي شماره 4 دست به گريبان هستند، نداشتن هوش مالي شماره 5 است. به عبارت ديگر چون اشخاص اطلاعات مالي خيلي كمي دارند، نمي توانند پول خود را تقويت كنند و درنتيجه آن را به بانك مي سپرند. اگر پايه اي قوي از اطلاعات مالي داشته باشيد، افزايش دادن هوش مالي تان كار ساده اي است؛اما اگر هوش مالي شماره 5 شما ضعيف باشد، اطلاعات مالي جديد براي شما گيج كننده بوده و ازنظر ظاهري داراي ارزش اندكي هست. در بورس اوراق بهادار مي بينيم كه عده ي قليلي با تحليل صورت هاي مالي شركت ها در حال سودآوري از آن ها مي باشند درحالي كه همين اطلاعات در اختيار همه است.

چه كساني بيش از بقيه نيازمند هوش مالي بالا هستند؟

4 راه براي كسب درآمد وجود دارد:

  • كارمندان مثل يك معلم
  • خويش فرمايان مثل يك پزشكي كه داراي مطب است
  • صاحبان تجارت هاي بزرگ مثل صاحب يك كارخانه توليدي
  • سرمايه گذاران مثل سرمايه گذار بورس

افرادي كه داراي تجارت بزرگ هستند و افرادي كه سرمايه گذار هستند بيش از 2 دسته اول نيازمند هوش مالي بالا مي باشند. شما مي توانيد يك دكتر موفق باشيد اما آهي در بساط نداشته باشيد؛ همچنين مي توانيد يك معلم عالي باشيد اما فقير باشيد اما نمي توانيد يك كارآفرين يا سرمايه گذار موفق باشيد و درعين حال فقير باشيد. موفقيت در حوزه هاي سوم و چهارم به صورت پول سنجيده مي شود. به همين علت هوش مالي در آن ها بسيار حائز اهميت است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۳۰:۱۲ ] [ كامبيز ]

طراحي سايت آموزشگاه براي مراكز آموزش مانند مدارس غير انتفاعي، آموزشگاه مهارت هاي فني و حرفه اي، مدارس دولتي، آموزشگاه هنري، كلاس هاي تقويتي و كنكور، آموزشگاه آشپزي قابليت اجرا و كاربرد دارد.

قبل از هر چيز توجه به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن امروزي نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر پيش از هر چيز ابتدا شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد.

لزوم و اهميت طراحي سايت آموزشگاهي

والدين و دانش آموزان و متقاضيان فراگيري مهارت هاي فني و حرفه اي و يا هنري همواره جهت اينكه كدام آموزشگاه برتر و بهتر بوده و خدمات مطلوب تري را ارايه مي نمايد  از اين جهت به اينترنت و جستجو در آن روي مي آورند با توجه به تعدد مداري و مراكز آموزشي مختلف ، آموزشگاه هايي كه از نظر خدمات و نيز برخورداري از مربيان و اساتيد مجرب در سطح بالاتري باشند توجه اغلب كاربران را به خود معطوف خواهد نمود. با اين تفاصيل، آموزشگاهي كه از يك وب سايت جامع و حرفه اي برخوردار بوده و براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شده باشد در اثر جستجوي كاربران در گوگل و يا ساير موتورهاي جستجو خواهد توانست ببينندگان و و مخاطبان زيادي را به خود جذب نموده و اين كاربران بطور بالقوه مستعد تبديل شدن به فراگيران و دانش آموزان آموزشگاه يا مدرسه شما خواهند بود.

امكانات طراحي سايت آموزشگاه

طراحي سايت آموزشگاه براي معرفي خدمات و ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در آموزشگاه و همچنين ثبت نام آنلاين و رزرو كلاس ها، صورت مي گيرد. در برخي از وب سايت هاي آموزشگاهي نيز خدمات آموزشي بصورت آنلاين ارايه مي گردد كه به آن سايت آموزش آنلاين،(آموزش از راه دور) اطلاق مي گردد. گفتني است تمامي سايت هاي آموزشگاهي با توجه به نياز و ضرورت مي توانند از امكانات يك سايت آموزش آنلاين نيز برخوردار باشند. آيتم ها و  امكانات طراحي سايت آموزشگاه به شرح ذيل است:

educational institutions website

1- طراحي صفحه معرفي

تاريخچه تاسيس آموزشگاه، مربيان مجرب و سوابق آموزشي انواع آموزش ها و مهارت هايي كه در آموزشگاه تعيلم داده مي شود و نيز گواهينامه ها و استانداردهاي كسب شده در اين قسمت بيان مي شود.

2 – طراحي صفحه امكانات و خدمات

در طراحي سايت آموزشگاهي اين بخش در نظر كاربران بسيار مهم است چرا كه آنها بدنبال بهترين آموزشگاه از نظر برخورداري از امكانات و مربيان با تجربه هستند.

در اين بخش امكاناتي همچون : آزمايشگاه، سالن و زمين ورزشي ، سالن مطالعه و كتابخانه، امكانات مشاوره تحصيلي، تجهيزات صوتي و تصويري موجود در آموزشگاه و … معرفي مي گردند.

3 – طراحي صفحه تماس

اطلاعات تماس مانند تلفن هاي آموزشگاه ، آدرس و نيز فرم ارتباط آنلاين در اين صفجه به نمايش در مي آيد.

4- طراحي صفحه اخبار

اخبار مرتبط ه حوزه آموزش و پرورش و همچنين اطلاعيه هاي مربوط به آموزشگاه در اين صفحه درج مي گردد.

  • دوره هاي آموزشي

اعلام برنامه ها و دوره هاي آموزشي در حال برگزاري و يا دوره هاي آموزشي ترم هاي بعدي با جدول زمانبندي و نسخه قابل پرينت از امكانات اين آيتم است.

  • طراحي صفحه شرايط و قوانين

شرايط و ضوابط ثبت نام، مدارك لازم و همچنين مقررارت مربوط به آموزشگاه در اين صفحه به نظر كاربران مي رسد.

7- طراحي بخش ثبت نام

متقاضيان پس از مطالعه شرايط ثبت نام و پذيرفتن قوانين، از طريق فرم آنلاين مشخصات خود را تكميل نموده و با آپلود مدارك خود در اين بخش، نسبت به انتخاب دوره آموزشي مورد نظر خود اقدام نموده و هزينه مربوطه  را از طريق درگاه پرداخت الكترونيك موجود روي سايت واريز مي كنند.

8- كتابخانه ديجيتال

كتاب ها و جزوات آموزشي و كمك آموزشي مورد تدريس و سرفصل هر كدام در اين بخش معرفي مي گردد و قابل ارايه است.

9- آزمون انلاين

قابليت برگزاري آزمون ها بصورت آنلاين و اعلام نتيجه آزمون از طريق سايت از ديگر امكانات طراحي سايت آموزشگاه است.

10- طراحي صفحه مشاوره

دانش آموزان يا فراگيران در صورت داشتن سوال يا نياز به مشاوره، پرسش خود را در اين قسمت مطرح نموده و مشاور يا مسئول مربوطه آموزشگاه به آنها جواب مي دهد.

11- طراحي بخش بانك سوالات

مجموعه سوالات ادوار گذشته در اينجا بصورت طبقه بندي شده آرشيو شده و قابل دسترسي است.

12- طراحي وب سايت بخش فروشگاه

كتب، بسته هاي آموزشي و ساير وسايل كمك آموزشي و ديگر فايل هاي مربوطه در اين قسمت بصورت آنلاين قابل فروش است. براي درك بهتر مي توانيد نحوه طراحي سايت فروشگاهي را نيز مطالعه كنيد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 

طراحي سايت آموزشگاهي

13- طراحي پنل صدور

اعلام نتيجه و ارايه كارنامه اكترونيك و صدور كارت آزمون و … از اين بخش قابل انجام است.

14- طراحي مخزن ويدئو

ويدئوهاي آموزشي مربوطه جهت فراگيران بصورت مستقيم يا از طريق دانلود قابل مشاهده و استفاده است.

15- گالري

تصاوير از نماي امكانات و بخش هاي مختلف آموزشگاه در گالري قرار مي گيرد.

16- طراحي بخش نظرات

در صورتي كه فراگيران نسبت به مسئولان و مربيان آموزشگاه و يا كيفيت دوره هاي آموزشي، نظرات و انتقاداتي داشته باشند در اين بخش مطرح مي سازند.

آموزشگاه كودكان يا فضايي براي يادگيري كودكان نياز به فضاي تخصصي خود و طراحي سايت به صورت اختصاصي دارد. مهد كودك ها نيز اگر نياز به طراحي سايت داشته باشند پيام آوا به صورت تخصصي اين خدمات را ارائه مي كند. ( طراحي سايت براي آموزش كودكان)

 

مزاياي پيام آوا در طراحي سايت آموزشگاه ها

طراحي سايت آموزشگاهي بصورت حرفه اي و با معيارهاي استاندارد و ريسپانسيو (واكنشگرا) از الويت هاي پيام آوا در پياده سازي اينگونه وب سايت ها مي باشد. چرا كه امروزه اغلب كاربران از طريق گوشي اندرويد يا تبلت به مشاهده وب سايت ها مي پردازند و مزيت واكنشگرا بودن اين امكان را مي دهد كه وب سايت آموزشگاهي در صفحات نمايشگر دستگاه هاي مختلف بدون هيچگونه تغيير در سايز و شكا قابل نمايش و استفاده كاربران باشد.

 

بهينه سازي سايت آموزشگاه و مدارس براي موتورهاي جستجوگر مانند گوگل از ديگر مزاياي پيام آوا در طراحي سايت مراكز آموزشي است. با انجام فرايند بهينه سازي جايگاه وب سايت شما در موتورهاي جستجو ارتقا يافته و به اصطلاح هميشه جلوي چشم خواهد بود. مديران و مسئولان آموزشگاه ها و مدارس مي توانند براي كسب مشاوره رايگان با كارشناسان ما تماس بگيرند.

پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل ا براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۸:۲۸ ] [ كامبيز ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

دوربين مدار بسته / نصب دوربين مداربسته / دوربين هايك ويژن / دوربين مداربسته تي وي تي / مقالات دوربين مداربسته
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب
بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
سایت جت بت
بهترین سایت پیش بینی فوتبال
سیب بت بدون فیلتر
بازی انفجار
سایت betball90
انفجار آنلاین
جت بت ۹۰
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
آس ۹۰
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
بکس بت
آدرس جدید وان ایکس بت
ماه بت
خرید چک سفید امضاء
بت تایم 90 وی آی پی
وان ایکس بت اصلی
yek bet دانلود برنامه دنس بت شرط بندی بلک جک سایت شرط بندی با واریز مستقیم بت کازینو مجله ی بخت bet303 بت یک جت بت اس نود یک بت یکبت ماف بت بتفیدو plinko بت boro bet بروبت 1x bet اونجا بت پین باهیس شیربت جت بت فارسی بتبال سایت جت بت سایت بت بال نود سایت مگاپاری برنامه جتبت برنامه سیب بت سیب بت دانلود بازی حکم آنلاین irtoto pishbini
سایت بت فوروارد
وانیکس
سایت بت فوروارد
سایت شرط بندی با شارژ 100 تومان